Koszty dostawy
Jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł, nie zapłacisz za dostawę!
Nie wysyłamy paczek za granicę.
Wysyłka krajowa |
Wartość zamówionego towaru |
poniżej 500,00 zł |
od 500,00 zł |
Płatność przy odbiorze lub przedpłata (PayU, przelew, karta kredytowa) |
|
GRATIS |
GRATIS |
 | Poczta Polska - odbiór w punkcie doręczenie do placówki pocztowej, wybranych sklepów Żabka, Freshmarket lub stacji Orlen |
|
7,99 zł * |
GRATIS |
 | Poczta Polska - doręczenie do Klienta |
|
8,99 zł * |
GRATIS |
 | Paczka w RUCHu odbiór w kioskach RUCHu |
|
7,99 zł |
GRATIS |
 | Paczkomaty InPost dostawa do paczkomatu InPost |
|
9,99 zł * |
GRATIS |
 | Kurier InPost - doręczenie do Klienta |
|
9,99 zł * |
GRATIS |
 | Kurier DPD - doręczenie do Klienta |
|
10,99 zł * |
GRATIS |
 | Kurier Pocztex - doręczenie do Klienta doręczenie do Klienta przez kuriera Poczty Polskiej |
|
10,99 zł * |
GRATIS |
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 1,50 zł |
Powyższy cennik obowiązuje od 18.08.2020 |
Dane do przelewu |
Numer konta bankowego: | 26 1050 1445 1000 0090 3106 7110 (ING Bank Śląski) |
Dane adresowe: | Bonito.pl Sp. z o.o., ul. Komandosów 1/3, 32-085 Modlniczka |
Opłacając zamówienie przelewem, prosimy podać w tytule numer zamówienia. |
Opis sposobów dostawy
 | Odbiór w punktach Bonito.pl |
- Składasz zamówienie.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o czekającym na odbiór zamówieniu.
- Masz 7 dni by udać się do wybranego punktu odbioru po zamówienie.
 | Poczta Polska - odbiór w punkcie |
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
- Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
 | Poczta Polska - doręczenie do Klienta |
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki
- Listonosz doręcza przesyłkę.
 | Paczka w RUCHu - odbiór w kioskach RUCHu |
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej kiosk, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz SMS-a od firmy Ruch z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego kiosku.
- Pracownik kiosku wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego w SMS-ie specjalnego kodu.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z kiosku masz 5 dni.
 | Paczkomaty InPost |
- Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
- Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
- Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
 | Kurier InPost - doręczenie do Klienta |
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Kurier doręcza przesyłkę.
 | Kurier DPD |
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Kurier doręcza przesyłkę.
 | Kurier Pocztex - doręczenie do Klienta |
- Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
- Otrzymujesz wiadomość od Bonito.pl o nadaniu przesyłki.
- Kurier doręcza przesyłkę.
- Jeśli kurier nie zastanie adresata, zostawia awizo i przesyłkę będzie można odebrać o dowolnej porze w najbliższej placówce Poczty Polskiej.
|